BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. január 21., csütörtök

2010.01.21. -> Csütörtök

Hali!! Nem is tudom, hogy hol kezdjem... Eléggé fáradt voltam ma egész napon, és a suli mégjobban lefárasztott... :( Nah, akkor leírom a mai napot... :D Szóval az első óránk Lilivel Rajz volt, és a mai órára plakátot kellett csinálni. Én ezt elfelejtettem, reggel jutott eszembe, és gyorsan megfogtam, egy általam készítette régi rajzot, hogy majd mesélek róla vmit... xD Szóval egészen jól sikerült a mesélésem, talán még jobban is, mint gondoltam, és 4/5-öt kaptam :D Lili sajnos csak 4-est kapott... :( Második óránk angol volt, és a mai óra elején, kivételesen nem írtunk dolgozatot :D :D :D, és egyébként is eléggé jóó volt a mai angol óra. Szokott még néha jóó lenni, de némelyik nagyon borzalmas... :( Úgy egyébként ma nagyon nagyon sok házi feladatot kaptunk angolból, hozzáteszem, sajnos... :( :( :( A harmadik órán MATEK.. :D:D:D én tudni illik nagyon szeretem a matek órákat, mondjuk most nem volt annyira jóó, mert én a geometriát nem igazán mondhatni, hogy szeretem..., én inkább az algebrát csípem... :D:D:D Amúgy hatszöget szerkeztettünk, meg tengelyesen tükröztünk alakzatokat, jah nem bocsi csak alakzatot, mert ma éppenséggel, csak háromszöget... xD A következő óránk kémia óra volt, és azt is tudni illik, hogy én a kémia órákat eléggé nem szeretem, szóval mondhatjuk, hogy utálom (!), de most szerencsére még mindig beteg, a kémia tanár, tehát helyettesítés volt, most mondjuk nem olyan jóó volt, mint Kedden, de azért sokkal jobb, mint a rendes tanárral :D. Az ötödik óránk töri.. :(:(:( (FÚJ !!) Szóval idén én most a töri órákat utálom a legjobban, azért, mert egyszerűen, a tanár nem jóó, mert nem jól tanít, szerintem... :( Aztán jött volna a nyelvtan óra, de megtudtuk, hogy nincs itt a tanár, ezért ma tuladjon képpen, csak öt óránk volt, mert nem kaptunk helyettesítést, mondván, hogy utolsó óra, tehát mindenki mehetett haza (kivéve én... mert Kedden és Csütörtökön Lilivel énekkarunk is van... :( :( :( ).Szóval tök jóó volt így, hogy elmaradt a nyelvtan óra, mert kint Ping-Pongoztam, a többiekkel, mert ugyanis azt tudni kell, hogy a mi osztályunk igen igen nagy Ping-Pong rajongó xD :D Aztán hetedik órában is Ping-Pongoztunk, majd nyolcadik órában mentem fel énekkarra... :D Énekkar után Lilivel lesétáltunk az ÁRKÁDhoz, majd szétválak útjaink (persze csak mára... xD :D ;) ) Nah, szóval szerintem mára ennyi felőlem, de lehet, hogy Lili ír majd még valamit :D xD ;)

Puszi: Kinga ;)

0 megjegyzés: