BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. január 18., hétfő

2010.01.18. -> azaz Hétfő xD

Hello, Hello! Ma van ugyebár Hétfő... Ilyenkor általában minden ember eléggé fáradt.. , szóval mi is ( ha mondhatom a Lili nevében is... :D ), viszont a napon volt egy nagyon jóó dolog is, mivel rövidített órák voltak, a félévzárási értekezlet miatt :D, ezért eléggé korán végeztünk ( 11:30-kor ). Az első óránk Angol volt, és dolgozatot írtunk... :(, de ettől függetlenül egészen jóó óra volt :D. A második óránk Informatika volt, és eléggé nehéz feladatot kaptunk, mert kerítést kellett rajzolni, de nem is akárhogy(!)... , tehát nem lehetett úgy ahogy gondoltuk, hanem téglalapot kellett rajzolni, majd azt kitölteni (logóban)... :[ (<- ez nem volt valami könnyű, szerintem a Lili nevében is mondhatom... xD ) A harmadik óránk Irodalom volt, ahol éppenséggel a Trójai mondakörnél vagyunk, amit én nem igazán szeretek, mert ezt a sok görög neveet, nem túlságosan is könnyű megjegyezni ( sajna... :( ) A negyedik óránk Töri )): a Töri órákat utálom a legjobban, mert nehéz ( számomra... ). Ötödik óra matek^^ :DDD <3> ez az óra a kedvencem, mert nekem jól megy... xD mondjuk matekból külön csoportan vagyok a Lilivel, ezért nem tudom megmondani, hogy neki mi volt :D, nálam az voolt, hogy kikaptuk aa múlt órán írt TZ-ket, és 1 pontot veszítettem, mert azt írtam megoldásnak, hogy "105,6 szendvics" , de mivel ilyen nem lehet, ezért azt kellett volna, hogy " nincs megoldás"... , úgyhogy 1 pontot veszítettem, de még így is 5*-lett, mert 90% felett van :D A hatodik, és egyben utolsó óránk, az Fizika volt, ez a második kedvenc órám... :D, azért, mert ez is jól megy nekem... :D és én ilyen inkább Matek és Fizika párti vagyok, mint Töri, Irodalom (a Nyelvtan, ez még nem is rossz annyira szerintem... :D ). Lili inkább szereti a magyart, mint a Matekot és Fizikát, de azért tudomásom szerint, ő is szereti ezeket... :D Szóval Fizika órán pedig Rugóserőmérőkkel dolgoztunk... :D nah, szerintem talán ennyi volt a mai napon az érdekes... :D majd holnap jön a többi xD :P :D <3 (L)
Bejegyezte: Kinga

0 megjegyzés: