BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. január 18., hétfő

Halihó! Itt a Hétfő!!!

Helló mindenkinek!!!!!

Na ugye hétfő van. (szerintem erre mindenki rájött :p de mind1) POCSÉK egy nap. Írtunk angolból amit már Kinga említett ott lejjebb. Nekem jól sikerült. Csak pár pontot veszítek szerintem. Ugye én idén kezdtem ezt a nyelvet, úgyhogy nagyon nehéz. Infó, hát szerintem az egész egy nagy marhaság. Ilyeneket csinálni, mint pld: kerítés. Felesleges. Mi haszna lenne az életben. XD Irodalom, töri semmi normális óra! Tömény unalom. A nyelvtant jobban szeretem! Ezután volt még fizika meg matek. HÁT egyik se tartozik a kedvenceimhez de a matekkal még megbírkózok. Nem úgy mint a Kinga. XD Ööö... jobban mondva a Kinga jobb nálam matekból ne essék félre értés.A fizikához sík hülye vagyok úgyhogy arról inkább ne beszéljünk. :P
Szóval vége a napnak. Kingával elváltunk. Én még másfél órát csücsültem az Alexandrába és lapozgattam a könyveket. Elmentem kajálni aztán haza. Ezután természetesen mi jött, (?) Kingának és nekem is egyaránt: Tanulás. Igen. Holnap írunk megint úgyhogy én mentem tovább tanulni!

Pux:Lili

Nézzétek meg: http://twilight-forever-lyly.blogspot.com ez az oldalam. Kinga remélem nins harag mert ezt kiirtam.

0 megjegyzés: