BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. január 18., hétfő

Mégmindig Hétfő xD

Hali! Megint itt... xD Dehogy van harag Lili, ha nem láttad volna még, jobb oldalt " Kedvenc Oldalaink" címszóval alatt is kitettem, de mégcsak olyat tettem fel, ami az egyikünké... xD, amúgy mivel nekem eddig több oldalam van mint neked, ezért bocsi, de abból ugyebár többet tudtam kitenni :P, remélem, hogy te sem haragszol miatta, de tényleg sokkal több oldalam van mint neked... :P, de majd ha lesz neked is még, nyugodtan írd ki, és akkor talán közeledni fognak az arányok... xD :D Amúgy az informatikával kapcsolatban, ugyan énis írtam, hogy nehéz volt, meg minden, de amúgy én lehet, hogy hasznát fogom még venni az életben, azért, mert én építész mérnök szeretnék lenni, és lehet, hogy ezek még egyszer jól jöhetnek az életben... xD :D :D Szóval, mostmár talán tényleg ennyi mára, de holnap jönnek, a további sztorik rólunk, és a körülöttünk forgó világról !! :D xD
Bejegyezte: Kinga

0 megjegyzés: