BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. január 18., hétfő

Kori !! R.K.L.K. <3 4EVER

Hali !! Nah, jólvan, de a mai napon, talán ez az utólsó bejegyzésem xD (már ha betudom tartani, ezt az igéretet... xD ) Szóval, azért írok megint, mert úgygondoltam, hogy ezt leírom, ugyan Lilinek azt mondtam, hogy ne írjuk le, merthogy Szombaton történt, de most úgygondoltam, talán mégis lelehetne... xD [ Bocsi Lili ] Szóval Szombaton elmentünk a csajokkal korizni [ R.K.L.K. <3, Szóval Roni, Kitti, Lili, Kinga ], és eléggé érdekes dolgok történtek velünk aznap... xD Úgy kezdődött, hogy ugyebár Lili nem volt még sokat, ezért még eleinte nem ment neki annyira... Szóvaleggyütt mentünk, és olyan balszerencsések voltunk, hogy jóó nagyot tanyáltunk, de mind a ketten, szóval lehúztuk egymást a jégre... xD és utána Lilinek a térde fájt nagyon, nekem meg a s*ggem... xD, szóval én még azóta is kék, zöld, lila vagyok... :P [ nemtudom Lili, hogy te hogy vagy vele, de megírhatnád, egy másik bejegyzésbe :D ] Aztán ugyanígy voltam Kittivel, mert vele is elestünk, mondjuk az jóval kisebb esés volt, de azért érdekes volt... Vicces nap volt a Szombati, és nemtudom lesz-e még ilyen, de ez a nap emlékezetes marad számomra, az biztos!! Csajok én nagyon jól éreztem magamat, remélem ti is, és azt is, hogy lesz folytatása, mondjuk nemtudom, hogy ez megvalósul-e ... :( Szóval, habetudom tartani, akkor mára ennyi, de holnap :D jön a többi... xD
Bejegyezte: Kinga

0 megjegyzés: